מרכז שירות לקוחות
ברוכים הבאים למרכז שירות הלקוחות של תאגיד "מי לוד"
צרכנים יקרים,
אנו במי לוד עושים ככל שביכולתינו על מנת לאפשר לכם לקבל את כל המידע הנחוץ לכם בצורה יעילה ומקצועית. כמו כן, אנו שמים דגש רב על נגישות הצרכן לתאגיד ולשם כך הוקם אתר אינטרנט זה בו אתם יכולים להוריד טפסים, לדווח על תקלה ולהתעדכן בפעולות ופרויקטים שונים אותם מבצע התאגיד.
במרכז שירות הלקוחות של התאגיד שלנו תמצאו את כל מה שדרוש לכם. המרכז מצוייד הן מבחינה טכנולוגית והן מבחינת חומרי הסברה כדי לאפשר לכם לקבל את כל המידע הדרוש לכם בבואכם למרכז שירות הלקוחות.
במרכז שירות הלקוחות ניתן למצוא:
ציוד טכנולוגי מתקדם- מערכת ה-"תורמט" מאפשרת לצרכן, מעבר לניהול תורים רגיל, לקבל את כל המידע הדרוש לו טרם הפנייה לנציג השירות במרכז. הצרכן מקיש את סיבת הפנייה והמערכת מפנה אותו לטפסים הדרושים לו ומעדכנת אותו באילו אישורים ותעודות עליו להצטייד. כמו כן, המערכת מעדכנת את הצרכן בהודעת s.m.s מספר דקות לפני תורו ובכך חוסכת ממנו זמן המתנה רב.
חומרי הסברה- במרכז יוכל הצרכן ליהנות מחומרי הסברה במגוון שפות , גלויות, טפסים ואף סרטוני הסברה מיוחדים שמוקרנים על מסכי D.V.D. חומרי הסברה אלו נועדו לאפשר לקהל צרכני המים להבין ביתר קלות את נושא משק המים וכן להנעים את זמנם של הצרכנים המגיעים למרכז השירות.
צוות יעיל ומקצועי- במרכז שירות הלקוחות ממתין לכם צוות נציגים מקצועי ומיומן שישמח לסייע בכל שאלה ועניין.
הרגשה ביתית ונעימה- על קירות מרכז שירות הלקוחות תלויות תמונות שציירו ילדי העיר, בנושא חיסכון במים. התמונות נוצרו במסגרת פרויקט משותף של בתי הספר עם התאגיד כחלק מהפעילויות הרבות שמבצע התאגיד למען ובשיתוף הקהילה.
זמני פעילות מוקד בירורים טלפוני:
א'-ה': 08:00 ועד 20:00.
שישי: 08:00 עד 12:00.
חיוג חינם 1-800-800-160 או 106
פקס 08-9543020
זמני פעילות מרכז שירות לקוחות:
יום א‘ 18:00-08:00
יום ב‘, ד‘, ה’ 15:00-08:00
יום ג' 18:00-14:00
שעות פעילות משרדי ההנהלה בימים א-ה בין השעות 08:00-16:30 .